Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie značky BIG SHOCK!
Besperát, Tomáš ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent)
Diplomová práce analyzuje současnou marketingovou strategii značky Big Shock!, která působí na poli energetických výrobků. Zkoumá konkurenci, spotřební chování a celkově nejdůležitější trendy na trhu s energetickými nápoji v České republice. Součástí práce je i vlastní kvantitativní on-line výzkum mezi spotřebiteli energetických nápojů. Závěr práce obsahuje zhodnocení současné strategie a shrnutí doporučení vyplývajících z vývoje na trhu a provedeného výzkumu.
Obchodně-ekonomické vztahy Evropské unie a Ruska
Besperát, Tomáš ; Petříček, Václav (vedoucí práce) ; Bolotov, Ilya (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o současné podobě obchodně-ekonomických vztahů mezi Evropskou unií a Ruskem, jejich významu a základních obsahových složkách. Dále rozvíjí téma energetiky, které tvoří jádro jejich vzájemného obchodu. Tato část je více zaměřena na Evropskou unii, kvůli její stávající závislosti na energetických dovozech. Závěr práce obsahuje zhodnocení budoucího vývoje vzájemných vztahů a energetiky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.