Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komparace vlivu sportovců a blogerů na nákupní preference studentů středních škol
Bernardová, Martina ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Komparace vlivu sportovců a blogerů na nákupní preference studentů středních škol Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je prostřednictvím marketingového výzkumu porovnat míru vlivu sportovců a blogerů na nákupní preference studentů středních škol. Metody: V diplomové práci je využito dvou na sebe navazujících metod. První z nich je metoda dotazníkového šetření zahrnující 508 respondentů, kteří byli během výzkumu studenty středních škol. 32 respondentů rozdělených do dvou skupin se zúčastnilo i druhé metody, kterou je focus group. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, že ve všech zkoumaných oblastech, mají sportovci větší vliv na nákupní preference studentů středních škol než blogeři. Nejvýraznější rozdíly v efektivitě vyplynuly ze samotného porovnání obou skupin respondenty. Klíčová slova: marketingová komunikace, nákupní chování, referenční skupina, generace Z, sportovní celebrita, influencer
Využití sportovců v televizních reklamách v ČR
Bernardová, Martina ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Využití sportovců v televizních reklamách v ČR Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je prostřednictvím kvalitativních metod zjistit vnímání a názory vybraných spotřebitelů na účinkování současných či bývalých sportovců v televizních reklamách. Metody: Bakalářská práce využívá tří na sebe navazujících kvalitativních metod. První využitou metodou je hloubkový rozhovor pomocí návodu, na který navazuje diskuzní skupina. Toto šetření zahrnuje vzorek 7 respondentů, kteří spadají do generace Y. Poslední částí výzkumu je hloubkový rozhovor s otevřenými otázkami sestaven pro sportovce, který účinkoval v televizní reklamě. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, že využití sportovců v televizních reklamách má u respondentů, kteří spadají do generace Y, celkově pozitivní ohlasy. Respondenti od těchto reklam očekávají vhodné spojení sportovní osobnosti s výrobkem či značkou, využívání propagovaného produktu sportovcem, profesionálně vytvořenou reklamní kampaň a ve stejné kvalitě vystupování sportovce před kamerou. Klíčová slova: marketingová komunikace, reklama, komunikační média, sportovní celebrita

Viz též: podobná jména autorů
1 Bernardová, Marcela
2 Bernardová, Marie
2 Bernardová, Milena
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.