Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
B2B komunikace v automobilové distribuci v České republice
Konečný, Jonáš ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bernátek, Martin (oponent)
Práce se zaměřuje na analýzu problematiky mezipodnikové komunikace v automobilové distribuci v České republice, při konkrétní aplikaci na značky Škoda, Volkswagen, Ford, Citroën a Mercedes-Benz. Za tímto účelem jsou zmapovány business-to-business marketingové aktivity praktikované automobilovými společnostmi a nástroje, které využívají. Práce také porovnává efektivitu komunikace zkoumaných značek.
Data Driven Marketing in Apple and Back to School Campaign 2011
Bernátek, Martin ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Jurek, Martin (oponent)
Z analýzy kampaně vyplynulo že nejdůležitější aspekt ohledně aplikace Data-Driven Marketingu je nutnost zařadit tuto metodu přímo do marketingového plánu. To znamená, že tým připravující tento plán si musí definovat jak bude měřit výkon aktivit. Na základě těchto poznatků může upravit plán kampaně, aby přinesl větší hodnotu společnosti, sledovat jí během kampaně a případně pozměnit co nefunguje a řádně zhodnotit po skončení veškerých aktivit.
Apple on Campus v ČR - strategie a pravní rámec
Bernátek, Martin ; Spirit, Michal (vedoucí práce) ; Otčenáš, Pavol (oponent)
Z dotazníků vyplývá, že je potřeba hledat nové uživatele počítačů Mac zejména mezi nově přijatými studenty na Vysokou školu ekonomickou v období začátku zimního semestru, tedy září až listopad. Potom s dlouhodobějším zaměřením na studenty, kterým dosluhuje současný notebook "kolem třetího až čtvrtého roku používání". U těchto se dá předpokládat, že ocení případné výhody platformy Mac. Pro první skupinu, tedy nováčků, ale i pro ostatní je podle mého prioritní přítomnost Back to School programu (tak jak je popsán výše, tedy iPod k počítači zdarma), který by měl být bezpodmínečně spuštěn i u nás. Velký potenciál vidím u současných uživatelů iPod nebo iPhone zařízení, myslím, že kampaň stylu např. "jednoduchost v užívání a design tvého iPodu i v tvém počítači" by mohlo mít úspěch. Stejně tak i připravovaný balíček studentského konta od Komerční banky s notebookem Apple na splátky by mohl být atraktivní volbou pro studenty, které odrazuje cena produktu. Samozřejmě záleží na podmínkách, zejména výši splátek.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.