Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing significance od male body image
Benová, Natália ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cílem práce je analyzovat především kulturní faktory podmiňující dopad vnímání mužské postavy na spotřební chování, zhodnotit jejich významnost a promítnout je do návrhů na odpovídající orientaci spotřebního marketingu. Práce je rozdělena do čtyř hlavních částí dle dílčích cílů. Teoretická část poskytuje hlavní informace o dané problematice a tvoří základ pro praktickou část. Kapitola Segmentační potenciál body image ukazuje na možnost využití body image při segmentaci trhu českých mužů. Dotazníkové šetření na primárních datech zobrazuje postoje mužů v oblasti body image. Obsahová analýza zkoumá zobrazování mužů na vybraných českých a slovenských televizních kanálech. Kapitoly jsou doplněny o analýzu sekundárních dat MML-TGI. Závěr práce, stejně jako i průběžná hodnocení, zachytává vyhodnocení analýz, jako i marketingová doporučení.
Production efficiency analysis
Benová, Natália ; Klečka, Jiří (vedoucí práce) ; Beck, Marián (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit vybrané ukazatele finanční analýzy a výrobkovou analýzu skupiny funkčních výrobků a jejich porovnání s celkovou produkcí výrobního podniku TATRASVIT SVIT-SOCKS, a.s.. Následně je podnik porovnán s celým odvětvím textilního a oděvního průmyslu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.