Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh komunikačního mixu společnosti
Nejedlý, Lukáš ; Benátský, Libor (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tématem této diplomové práce je návrh komunikačního mixu společnosti Cukrárna Tarta Yavas, s.r.o. Po úvodu, který vymezuje cíle, metody a postupy zpracování práce následuje teoretická část práce zabývající se klíčovými poznatky z oblasti marketingu, která představuje východisko pro analytickou část této práce, která je těžištěm této diplomové práce. Tato část obsahuje důkladnou analýzu dané společnosti, jejich podnikatelských aktivit, a také marketingový průzkum a interpretaci jeho výsledků. Na získané poznatky navazuje návrhová část usilující o vytvoření nového komunikačního mixu. Závěrečná část této práce je hodnotící.
Analýza vybrané firmy
Nejedlý, Lukáš ; Ing.Libor Benátský (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou společnosti ZEMAKO, s.r.o. V úvodu jsou vymezena východiska práce, cíle a metody. Jde-li o teorii, zvláštní pozornost je zaměřena především na analýzu SLEPTE, Porterovu teorii konkurenčních sil a SWOT analýzu. V praktické části analyzuje silné i slabé stránky posuzované společnosti a nastiňuje hrozby, kterým může společnost čelit. Po vyhodnocení doporučuje postupy k zefektivnění hospodaření firmy. V závěru navrhuje možné cesty jejího dalšího rozvoje v následujících letech.
Návrh komunikačního mixu společnosti
Nejedlý, Lukáš ; Benátský, Libor (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tématem této diplomové práce je návrh komunikačního mixu společnosti Cukrárna Tarta Yavas, s.r.o. Po úvodu, který vymezuje cíle, metody a postupy zpracování práce následuje teoretická část práce zabývající se klíčovými poznatky z oblasti marketingu, která představuje východisko pro analytickou část této práce, která je těžištěm této diplomové práce. Tato část obsahuje důkladnou analýzu dané společnosti, jejich podnikatelských aktivit, a také marketingový průzkum a interpretaci jeho výsledků. Na získané poznatky navazuje návrhová část usilující o vytvoření nového komunikačního mixu. Závěrečná část této práce je hodnotící.
Analýza vybrané firmy
Nejedlý, Lukáš ; Ing.Libor Benátský (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou společnosti ZEMAKO, s.r.o. V úvodu jsou vymezena východiska práce, cíle a metody. Jde-li o teorii, zvláštní pozornost je zaměřena především na analýzu SLEPTE, Porterovu teorii konkurenčních sil a SWOT analýzu. V praktické části analyzuje silné i slabé stránky posuzované společnosti a nastiňuje hrozby, kterým může společnost čelit. Po vyhodnocení doporučuje postupy k zefektivnění hospodaření firmy. V závěru navrhuje možné cesty jejího dalšího rozvoje v následujících letech.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.