Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Corporate design
Bejr, Štěpán ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou firemního designu. Teoretická část specifikuje začlenění firemního designu v marketingové teorii, seznamuje s jeho základními prvky, zásadami a procesem jeho vytváření. Praktická část zkoumá změnu firemního designu ve 4 významných českých organizacích - České televizi, Českém rozhlasu, Zoo Praha a České pojišťovně. Odkrývá specifika každého případu, jejich pozitivní a negativní aspekty a snaží se tak nalézt důležité faktory, jež ovlivňují úspěšnost změny firemního designu v praxi. Pro tyto účely využívá i provedeného marketingového výzkumu mezi spotřebiteli a expertních názorů.
Finanční analýza společnosti ČEZ, a.s.
Bejr, Štěpán ; Sieber, Martina (vedoucí práce) ; Strnad, Lucien (oponent)
Cílem této bakalářská práce je zhodnotit finanční situaci a výkonnost společnosti ČEZ, a.s. v letech 2005-2009. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části jsou popsány základní metody finanční analýzy, v praktické části je pak na jejich základě společnost hodnocena.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.