Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití marketingu v sociálních médiích
Bečvaříková, Tereza ; Šlerka, Josef (vedoucí práce) ; Zbiejczuk, Adam (oponent)
Diplomová práce "Využití marketingu v sociálních médiích" se zabývá aplikací sociálních médií v marketingové komunikaci. Cílem mé práce je vytvořit ucelený pohled na možnosti sociálních médií v marketingové propagaci. Jaké jsou nejpoužívanější nástroje social media marketingu, jaké formy propagace nabízejí a jak tyto nástroje správně používat. Zda je propagace skrze sociální média efektivní, jak velkou roli hrají v současné komunikaci a jak se staví k social media marketingu samotní klienti. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zabývá popisem základních definic pojmů pro mou diplomovou práci. Dále se věnuji tomu, jaké postavení má marketing v nových médiích a co nového přinesla marketingu nová média. Zmapování online a social media marketingu a jejich prostředků propagace. Další úsek teoretické části je věnován popisu vybraných sociálních médií. Jako vlastní přínos mé diplomové práce jsem v praktické části provedla vlastní výzkum. Po formální stránce se jedná o kvalitativní výzkum, složitější otevřené otázky, soustředěné na menší skupinu respondentů, určený k odhalení výhod a nevýhod využití sociálních médií v současném marketingu. Závěr mé práce se věnuje výsledkům mého výzkumu. Pomocí dotazníků a dodatečných rozhovorů s odborníky na online a social media marketing jsem získala...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.