Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
The Role of Early Intervention on Skill Formation
Borga, Liyousew Gebremedhin ; Gaule, Patrick (vedoucí práce) ; Basu, Karna (oponent) ; Biroli, Pietro (oponent)
První kapitola je věnována zkoumání množství času, který děti stráví při různých aktivitách, a dopadu na utváření kognitivních a nekognitivních schopností. K danému účelu byla využita data z longitudinálního šetření, zahrnujícího Etiopii, Indii a Vietnam. Vytvořením modelu produkční funkce utváření schopností dětí, kde strávený čas při různých aktivitách představuje vstupní proměnnou, bylo zjištěno, že děti zapojené do pracovních činností (placené i neplacené) vykazují zhoršení kognitivních i nekognitivních schopností. Výsledky naznačují nepřímý vedlejší vliv dětské práce na rozvoj schopností v důsledku snížení počtu hodin věnovaných studiu. V druhé kapitole byl na základě longitudinálního šetření z Etiopie prozkoumán vliv omezených zdrojů rodičů na rozdíly mezi dětmi. Z důvodu možné endogenity spojené s měřením nadání je vytvořena míra lidského kapitálu při narození, která by měla být očištěna od vlivu prenatálních investic. Ve snaze snížit zkreslení odhadu v důsledku nepozorovaných specifických odlišností jednotlivých rodin byl využit fixed-effect model. Bylo zjištěno, že rodiče prohlubují nerovnost vzdělání, jelikož děti bez dědičných nemocí jsou častěji přijímány k předškolní docházce, zapsány k základnímu vzdělání a vykazují vyšší výdaje na vzdělání. V kontrastu s výdaji na vzdělaní jsou výdaje na...
Essays on Incentives and Information in Schools
Celik Katreniak, Dagmara ; Bauer, Michal (vedoucí práce) ; Basu, Karna (oponent) ; Epstein, Gil S. (oponent)
Otázka, kterou se v mé disertaci zabývám spočívá v tom, jestli kvalita vzdělávání v rozvojové zemi může být zvýšena pomocí použití motivačních nástrojů navázaných na výsledky žáků ve školách. Toto obšírné téma bylo a je v hledáčku zájmu velkého množství studií v oblasti ekonomie, psychologie i sociologie založených na datech z rozvinutých zemí; rozvojovým krajinám byla věnována relativně menší pozornost V disertaci přináším výsledky obsáhlého experimentu založeného na náhodné alokaci studentů základních a středních škol v Jižní Ugandě do skupin s nebo bez použití motivačních nástrojů (takzvaný "randomized control trial"). Celkem se studie zúčastnilo více než 5 tisíc studentů ve věku mezi 11 až 25 lety, kteří byli opakovaně testováni a tázáni v letech 2011 až 2013. Dataset obsahuje údaje ohledně studijních výsledků z matematiky a angličtiny, zahrnuto je i ubjektivní hodnocení vlastní spokojenosti měřeno pomocí vlastního vnímání radosti a stresu. V předmluvě disertace nabízím informace tákající se ugandského vzdělávacího systému a detailní popis designu experimentu s cílem ulehčit čitateli porozumění kontextu experimentu a jednotlivých rozhodnutí v jednotlivých krocích. V první kapitole nazvané "Temné stránky motivačních nástrojů ve školách" se zabývám efekty poskytování zpětné vazby, finančních a...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.