Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Informační strategie neziskové organizace
Procházka, Jan ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Basch, Robert (oponent)
Cílem diplomové práce je vytvoření informační strategie pro neziskovou organizaci, která ji označí za přínosnou a ze získaných zkušeností určit teoretické poznatky, které nebyly zřejmé na počátku práce a které jsou dle autora práce zobecnitelné. Tvorba vzniku informační strategie je navržena speciálně pro prostředí nadace OSF a vychází z metodik MMDIS a COBIT a z rámce pro tvorbu informační strategie analytické společnosti Gartner. Pohled těchto přístupů na tvorbu informační strategie je zpracován v teoretické části, sběr vstupních informací pro tvorbu informační strategie v první polovině analytické části a samotná informační strategie v polovině druhé. Závěr se zabývá zpětnou vazbou nadace a jmenuje potenciálně zobecnitelné zjištění. Mimo těchto zjištění spočívá přínos práce v zapsání postupu reálné tvorby informační strategie v prostředí české nadace o velikosti malé firmy, včetně zpětné její vazby. Může tak být inspirativní pro jiné prakticky zaměřené práce nebo vstupem pro práce teoretické, zaměřené na informační technologie v českém neziskovém sektoru nebo na problematiku informačních strategií.
Analýza a implementace CRM v neziskovém sektoru
Quaiser, Jakub ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Basch, Robert (oponent)
Práce se zaměřuje na analýzu a implementaci CRM v neziskovém sektoru. Hlavním cílem této práce je analýza výběru vhodného CRM systému pro Nadaci OSF Praha, přičemž následnou implementací se zabývá diplomová práce Bc. Václava Bešty. Pro naplnění hlavního cíle je zapotřebí nejprve rozšířit znalosti získané během studia o další informace z odborných publikací a elektronických příspěvků, které se týkají CRM a Fundraisingu. Ty jsou následně využity v praktické části, která je výsledkem samostatné práce a spolupráce s Bc. V. Beštou a členy Nadace OSF Praha. Přínosem této diplomové práce je výsledný produkt v podobě vybraného a doporučeného CRM systému, který využije ke zkvalitnění své činnosti Nadace OSF Praha. Možný přínos lze vidět v tom, že tento systém mohou využít i další neziskové organizace.Navíc praktická část práce může posloužit jako návod, jak postupovat při výběru vhodného CRM systému. Práce je rozdělena na část teoretickou, která pojednává a objasňuje obsah pojmů CMR a Fundraising, popisuje možnosti jejich vzájemného propojení a zmiňuje rešerše prací s podobnou tématikou. Praktická část se nejprve věnuje popisu samotné Nadace OSF Praha. Následuje analýza zjištěných požadavků na CRM systém, ze které vyplyne vhodný produkt pro nadaci. Praktickou část uzavírá okrajová zmínka o implementaci vybraného systému v Nadaci OSF Praha, kterou řeší ve své práci Bc. V. Bešta.
Analýza a implementace CRM v neziskovém sektoru
Bešta, Václav ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Basch, Robert (oponent)
Práce se zaměřuje především na analýzu a implementaci CRM systému do neziskové organizace. Hlavními cíly této práce jsou nejprve uvedení do problematiky CRM a Fundraisingu a dále implementace konkrétního vybraného CRM systému do reálné nestátní neziskové organizace. Práce je tvořena spoluprácí s druhým studentem, který se v části analytické/praktické věnuje analýze výběru CRM systému, přičemž tato práce uvádí přímo implementaci daného systému. Teoretická část práce se věnuje teorii o Fundraisingu a o CRM, kde jsou také uvedeny společné aspekty těchto dvou témat. Naproti tomu se praktická část práce věnuje implementaci vybraného CRM systému do konkrétní nestátní neziskové organizace. Teoretická část práce je v závěru rozšířena o rešerši prací na podobné téma. Hlavním přínosem práce bude zavedení CRM systému do nadace, kde bude systém sloužit jako jeden z hlavních nástrojů podporujících Fundraising organizace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.