| |
|
Návrh zavedení systému Competitive Intelligence ve vybrané společnosti
Sedláček, Leoš ; Kadidlo, Lukáš (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá procesem Competitive Intelligence a jeho zavedením do vybrané společnosti. První část práce je zaměřena na vytvoření teoretických východisek. Ve druhé části je popsán současný stav podniku a jsou identifikovány důvody proč je proces CI nutno zavést. Závěrečná třetí část představuje vlastní návrh možných řešení a jejich zhodnocení. Cílem je tyto možnosti představit vrcholovému vedení firmy na jejichž základě budou schopni zavést do své podnikové praxe efektivní systém Competitive Intelligence.
|
|
Konkurenční strategie firmy Rexport, s.r.o.
Hrabálek, Ondřej ; Muller,, David (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí na trhu deskových her, na kterém se zvolená firma pohybuje přes sedm let. Dále jsou zhodnoceny stávající procesy a podmínky ve kterých se firma nachází v rámci svých aktivit, mezi které patří internetový prodej, kamenná prodejna a velkoobchod. Firma procházela v průběhu let vývojem, aby udržela krok s konkurencí a nezaostávala za ní. Konkurence bude rozdělena v rámci maloobchodu a velkoobchodu, protože se zde nalézají jiné subjekty a podmínky jsou zcela odlišné. Následně jsou předneseny plány podniku pro následující roky a forma jejich uskutečnění. Návrhy jsou zhodnoceny v rámci konkurenčního prostředí.
|
| |
|
Competitive Intelligence
Mikuš, Ondřej ; Karásek, Jan (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá aplikací konkurenčního zpravodajství, v dnešní době stále častěji využívané pro podporu rozhodovacího procesu. Základním předpokladem je správný sběr dat a jeho důkladná anlýza. Vyhodnocené informace dávají ucelený pohled v podobě analýzy konkurence. Takto nabyté znalosti o konkurenci jsou důležité pro strategické rozhodování společnosti. Nejprve jsou popsány teoretické předpoklady pro sběr informací včetně etických kodexů. Identifikovány jsou i moderní zdroje informací. Popsány jsou metody a přístupy řešení konkurenčního zpravodajství. Dále jsou popsány konkurenční strategie. Vytvořen je návrh aplikace competitive inteligence do společnosti. Jsou popsány jednotlivé možnosti dalšího působení a zhodnoceny možnosti spolupráce s vybranými odběrately. Práce popisuje konkurenční výhody a hodnotí výhody nasazení competitive inteligence do podnikové praxe. Na závěr je vytvořeno doporučení pro management společnosti.
|
|
Řízení jakosti v oblasti gastronomie
Groulíková, Petra ; Šimara, Jan (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Předkládaná diplomová práce se zabývá hodnocením kvality služeb v oblasti gastronomie ve vybraných zařízeních ve městě Brně. V rámci práce je provedena analýza současného stavu v rámci podniků i odvětví. Na základě analýzy je vybrána metoda SERVQUAL pro hodnocení úrovně kvality ve stravovacích zařízeních. Po aplikaci této metody jsou vyjádřena doporučení a navrženy systémy řízení kvality pro podnik.
|
|
Proces zavedení Competitive Intelligence do vybrané zemědělské společnosti
Komosná, Věra ; Součková, Markéta (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o procesu zavedení Competitive Intelligence do vybrané zemědělské společnosti za účelem pomoci firmě vylepšit její postavení na trhu a získat konkurenční výhodu. Po zhodnocení současného stavu firmy je definován problém k následnému řešení. Po teoretické části je navrhnut samotný proces CI do podniku včetně fází, kterými musí firma při zavádění projít. Posléze následuje použití vybraných metod pro analýzu nejvýznamnějšího konkurenta. Na závěr je shrnut celý návrh řešení včetně přínosů pro firmu a eventuálních nedostatků.
|
|
Konkurenční strategie firmy Rexport, s.r.o.
Hrabálek, Ondřej ; Muller,, David (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí na trhu deskových her, na kterém se zvolená firma pohybuje přes sedm let. Dále jsou zhodnoceny stávající procesy a podmínky ve kterých se firma nachází v rámci svých aktivit, mezi které patří internetový prodej, kamenná prodejna a velkoobchod. Firma procházela v průběhu let vývojem, aby udržela krok s konkurencí a nezaostávala za ní. Konkurence bude rozdělena v rámci maloobchodu a velkoobchodu, protože se zde nalézají jiné subjekty a podmínky jsou zcela odlišné. Následně jsou předneseny plány podniku pro následující roky a forma jejich uskutečnění. Návrhy jsou zhodnoceny v rámci konkurenčního prostředí.
|
| |
| |