Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Řízení třídy v 1. a 2. ročníku ZŠ v nestandardních podmínkách
Bartůňková, Markéta ; Hejlová, Helena (vedoucí práce) ; Poche Kargerová, Jana (oponent)
Diplomová práce se věnuje problematice řízení třídy v prvním a druhém ročníku základní školy v nestandardních podmínkách. Těmito podmínkami je myšlena pandemická situace COVID-19. Omezení, která zakázala fyzickou přítomnost žáků na školách vyžadovala změnu řízení výuky a nutnost pružně reagovat na mimořádná opatření. Distanční výuka byla nová forma výuky, jak pro učitele, tak pro žáky a jejich rodiče. Teoretická část vysvětluje pohledy na řízení třídy, věnuje se školní třídě a specifikům prvního a druhého ročníku. Řízení školní třídy je náročná disciplína a neexistuje jednotný návod na fungující řízení. Učitel se zdokonaluje na základě zkušeností a sám se rozhoduje jaké strategie využívá. Poslední kapitola teoretické části popisuje pandemii a charakterizuje distanční výuku. Podrobně se věnuje situaci v České republice a nabízí přehled vzniklých platforem, které měly usnadnit komunikaci nejen učitelům. Praktická část pomocí polostrukturovaného rozhovoru pomáhá objasnit dva stanovené předpoklady, pojmenovává kritická místa online vyučování a nabízí možnosti, které učitelé mohou pro případné budoucí opakování událostí použít. Hlavním cílem empirické části práce bylo získat podklady, které by pomohly sestavit přibližný obraz o tom, jakým způsobem přizpůsobili čeští učitelé prvních a druhých ročníků své...

Viz též: podobná jména autorů
1 BARTŮŇKOVÁ, Miroslava
1 Bartůňková, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.