|
Experimentální identifikace profilu vozovky
Baroš, Martin ; Vančura, Jan (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá především návrhem metodiky hodnocení nerovností vozovky, které ovlivňují jízdní vlastnosti automobilu a jízdní komfort. V úvodní teoretické části jsou probrány nejpoužívanější postupy a metody používané pro analýzu drsnosti vozovky ve světě. V rámci této diplomové práce bylo provedeno experimentální měření, při kterém byla získána data použitá při návrhu vlastní metodiky a zařízení pro analýzu profilu vozovky.
|
|
Modulární fulltextový vyhledávač pro MySQL
Baroš, Martin ; Semecký, Jiří (vedoucí práce) ; Podveský, Petr (oponent)
Cílem bakalárského projektu je za pomoci databázového serveru MySQL vystavet fulltextový vyhledávac, který je schopen pracovat se specifickými vlastnostmi ceštiny. Není snahou naprogramovat moduly pro zpracování dokumentu na vysoké úrovni, které budou rešit lingvistické otázky, ale vytvorit dobre definované rozhraní, v rámci kterého lze zasouvat další (jiné) moduly, jejichž rozhraní odpovídá definici. Cílovou platformou je Unix, programovacím jazykem C++.
|
|
Modulární fulltextový vyhledávač pro MySQL
Baroš, Martin ; Podveský, Petr (oponent) ; Semecký, Jiří (vedoucí práce)
Cílem bakalárského projektu je za pomoci databázového serveru MySQL vystavet fulltextový vyhledávac, který je schopen pracovat se specifickými vlastnostmi ceštiny. Není snahou naprogramovat moduly pro zpracování dokumentu na vysoké úrovni, které budou rešit lingvistické otázky, ale vytvorit dobre definované rozhraní, v rámci kterého lze zasouvat další (jiné) moduly, jejichž rozhraní odpovídá definici. Cílovou platformou je Unix, programovacím jazykem C++.
|
|
Experimentální identifikace profilu vozovky
Baroš, Martin ; Vančura, Jan (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá především návrhem metodiky hodnocení nerovností vozovky, které ovlivňují jízdní vlastnosti automobilu a jízdní komfort. V úvodní teoretické části jsou probrány nejpoužívanější postupy a metody používané pro analýzu drsnosti vozovky ve světě. V rámci této diplomové práce bylo provedeno experimentální měření, při kterém byla získána data použitá při návrhu vlastní metodiky a zařízení pro analýzu profilu vozovky.
|
| |