Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití CRM pro posílení konkurenční pozice vybrané společnosti
Vašková, Helena ; Barboříková, Irena (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Řízení vztahů se zákazníky je tématem napříč všemi obory. Jeho význam spočívá především v budování dlouhodobých vztahů se zákazníky. Tato diplomová práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky s využitím informačního systému. Cílem práce je analýza stávající úrovně řízení vztahů se zákazníky ve vybrané společnosti a návrh opatření vedoucích k jejímu zlepšení.
Využití CRM pro posílení konkurenční pozice vybrané společnosti
Vašková, Helena ; Barboříková, Irena (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Řízení vztahů se zákazníky je tématem napříč všemi obory. Jeho význam spočívá především v budování dlouhodobých vztahů se zákazníky. Tato diplomová práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky s využitím informačního systému. Cílem práce je analýza stávající úrovně řízení vztahů se zákazníky ve vybrané společnosti a návrh opatření vedoucích k jejímu zlepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.