Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza marketingového prostředí v Ruské federaci
Baranenko, Elena ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent)
Cílem mé práce je objektivní analýza ruského trhu, jako nabízejícího nové příležitosti pro podnikání zahraničních subjektů. Pokusím se nastínit všechny možné oblasti, které by mohly zajímat potenciální podnikatele, plánující nebo jen uvažující o možném vstupu na ruský trh. Budu se snažit popsat možné příležitosti pro podnikání, ale také ukázat na problémy, s nimiž se Rusko ještě v současné době potýká a které by mohly nepříznivě ovlivnit podnikání na ruském trhu. Dalším cílem bude zkoumání vzájemného obchodování mezi Ruskem a Českou republikou, zhodnocení současného a předpokládaného vývoje vztahu mezi oběma zeměmi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.