Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vztah mezi popularitou psích plemen a jejich využitím v reklamě vybraných firem (2019-2023)
Baraníková, Denisa ; Moravcová, Hana (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Tato bakalářská práce přináší podrobný pohled na využití psích plemen v reklamních kampaních v České republice, s důrazem na jejich popularitu. Za účelem získání komplexního pochopení této problematiky se zaměřuje na teoretické aspekty spojené se sociálními sítěmi, marketingem a vztahem mezi člověkem a psem. Analyzuje strategie českých firem specializujících se na psí segment a jejich interakci s platformou Instagram, která se stává klíčovým prostředkem pro propagaci produktů. Využívá data poskytnutá Českomoravskou kynologickou unií k identifikaci nejpopulárnějších psích plemen v České republice a provádí důkladnou analýzu, která proniká do domovů psích majitelů. Následně prostřednictvím rozsáhlého dotazníkového šetření prakticky zkoumá, jaký vliv má popularita psích plemen na rozhodování spotřebitelů při výběru produktů v reklamě na sociálních sítích. Tímto komplexním přístupem práce přináší ucelený pohled na problematiku propagace psích produktů na trhu a přispívá k lepšímu porozumění dynamiky využití psích plemen v reklamních strategiích.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.