Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Expoze reklamy na alkohol u žáků druhého stupně základních škol v Praze
Baraník, Petr ; Barták, Miroslav (vedoucí práce) ; Petruželka, Benjamin (oponent)
Východiska: V období dospívání se u jedince vytváří vlastní životní styl, dochází k sebeuvědomění a formování identity člověka. Děti v tomto období často experimentují, negují rady a názory dospělých. Reklama na alkohol formuje pozitivní vztah k alkoholu napříč věkovými skupinami. Jedinci v období dospívání hledají nová přátelství, dobrou náladu, vyhledávají únik od stresu, úzkosti a povinností. Právě reklama na alkohol nabízí návod a doporučení k užívání alkoholu. Reklama na alkohol neupozorňuje na negativní důsledky užívání alkoholu a rizika vzniku závislosti. Cíle: Popsat a analyzovat souvislost mezi vlivem reklamy na alkohol, názorem a zkušeností žáků druhého stupně základní škol na užívání alkoholu. Zhodnotit vystavení reklamě na alkohol u žáků druhého stupně základních škol v Praze. Zjistit, jaký vliv má reklama na alkohol na názory a chování žáků. Analyzovat povědomí žáků o rizicích spojených s konzumací alkoholu. Metody: Bakalářská práce má charakter kvalitativního výzkumu, výzkumným nástrojem je průřezové dotazníkové šetření. V období května a června 2023 bylo osloveno 35 základních škol na území hlavního města Prahy, z toho 9 základních škol bylo ochotno se zúčastnit. Výběrovým souborem bylo celkem 158 žáků a žákyň z osmých a devátých ročníků. Z toho výběrovým souborem 145 odevzdaných...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.