Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Consumer behavior towards trends and innovations in cosmetics
Krajčiová, Ivana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Baracová, Kristina (oponent)
Práce si vzala za cíl vyzkoumat, jak ženské spotřebitelské segmenty reagují na trendy a inovace na ženském trhu kosmetiky v České republice. Po shrnutí zjištění z výzkumů už provedených na toto téma v teoretické části jsou v práci následně odkryté ženské segmenty dle přístupu k inovacím a trendům. Pro segmentaci práce využívá program Data analyser a nejkomplexnější spotřebitelský výzkum v Česku - MML-TGI. Na základě vytvořených profilů segmentů jsou vybrány představitelky každého segmentu pro kvalitativní výzkum formou hloubkových rozhovorů, který se věnuje jejich názorům na specifické otázky pokrývající hypotézy výzkumu a důvodům stojícím za přijmutím nebo odmítnutím inovací a trendů. Na konci jsou vyhodnoceny hypotézy a prezentována zjištění výzkumu a doporučení pro uvádění inovací na trh pro jednotlivé segmenty. Tato doporučení jsou praktickým přínosem pro značky operující na českém kosmetickém trhu a přidanou hodnotou této práce.
Budování značky zaměstnavatele na příladu globální společnosti působící v ČR
Baraćová, Kristina ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Zajacová, Zuzana (oponent)
Cílem tote práce je identifikovat a vyhodnotit nástroje pro budování a posilování značky zaměstnavatele (employer brand) ve vnějším trhu práce, a interně mezi zaměstnanci. Dále aplikovat teorii budování značky zaměstnavatele na konkrétním podniku. Teoretická část práce je zaměřena vymezení značky jako takovoé, její teorie a složek, korporátní značky a následně definici a koncept značky zaměstnavatele, jeho součástí a způsobů budování značky zaměstnavatele. Metodika práce se skládá z analýzy vybrané literatury a prací na toto téma a veřejně dostupných informace o vybrané společnosti. V praktické části se práce věnuje analýze konkrétní společnosti a budování její značky jako zaměstnavatele pomocí externího a interního dotazníkového výzkumu.
Analýza spokojenosti zaměstnanců
Baraćová, Kristina ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vlková, Jarmila (oponent)
Práce je zaměřena na problematiku spokojenosti zaměstnanců. Cílem mé práce je provést analýzu spokojenosti zaměstnanců v konkrétní společnosti, zjistit potenciální zdroje nespokojenosti a vypracovat návrh doporučení, která pomohou ke zvýšila pracovní spokojenost zaměstnanců dané firmy. V teoretické části vymezuji pojem pracovní spokojenost a faktory které na ni mají vliv. V další části popisuji metodický postup práce, metody získávání dat a postup jejich zpracování. V praktické části následuje charakteristika dané společnosti, analýza výsledků šetření doplněna doporučením pro danou firmu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.