Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Image: mediální konstrukce identity
Balounová, Šárka ; Řehořová, Irena (vedoucí práce) ; Marcelli, Miroslav (oponent)
Hlavním cílem práce je objasnit princip utváření identity a image v novodobé konzumní společnosti a také vysvětlit, jaká úloha v tomto procesu připadá médiím.V předkládané diplomové práci je využita analyticko komparitivní metoda. Celá práce je členěna do části teoretické a analytické. Ústřední téma první kapitoly teoretické části představuje charakteristika novodobé konzumní společnosti. Druhým stěžejním tématem je vztah identity - image. Ve třetí kapitole teoretické části je diskutována problematika mediální konstrukce reality. S nastíněnou problematikou se pojí tři názorové přístupy - Gillese Lipovetského, představitelů Frakfurtské školy společně s Jeanem Baudrillardem a Pierra Bourdieu. V rámci analytické části jsou aplikovány teoretické poznatky. Jako konkrétní příklad byla vybrána reklamní kampaň Think You Can Text And Drive?, která vznikla pod záštitou Oprah Winfrey, celebrity s globální působností. V této analytické části nám vykrystalizovaly zásadní argumenty, které jsou shrnuty v závěrečné kapitole.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.