Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Privátní značka a chování spotřebitele
Bařinová, Jaroslava
Bakalářská práce se zabývá privátní značkou a chováním spotřebitele. Cílem bakalářské práce je navrhnout opatření vedoucí ke zvýšení loajality a prodeje privátních značek vybrané společnosti. Dílčím cílem je identifikovat faktory, které ovlivňují spotřebitele na trhu privátních značek a určit jejich preference a postoje. Literární rešerše popisuje danou problematiku a tvoří ucelený přehled z oblasti chování spotřebitele, marketingové komunikace, značek a privátních značek. Vlastní práce se věnuje analýze na trhu privátních značek a primární data byly zjištěny z dotazníkového šetření provedeného na území České republiky v období leden až březen 2019. V závěru práce byla vypracována doporučení a návrhy, které slouží k naplnění cílů bakalářské práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.