Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Spokojenost zákazníků vybraného podnikatelského subjektu
BUČILOVÁ, Michaela
Obsahem této práce je vypracování analýzy spokojenosti zákazníka vybraného podniku a její následné využití v praxi. Seznámení se zkoumaným subjektem, s jeho zákazníky a zjistit nedostatky podniku, které jsou zákazníkem vnímány a navrhnout jejich možné řešení. V první části je vypracována literární rešerše základních pojmů potřebných k danému tématu, druhá část práce obsahuje použité metody k výzkumu, postup, kterým byl dotazník sestaven a následně předložen re-spondentům. Následuje samotný průzkum spokojenosti ve vybraném podnikatelském subjektu, pomocí kterého jsme získali potřebná data, pro následné analyzování, vyvození výsledků a navržení řešení týkající se zvýšení spokojenosti zákazníka daného podniku. Na dotazník bylo zodpovězeno celkem 240krát. Respondenti, kteří odpověděli, že restauraci navštěvují splnili reprezentativnost daného vzorku sběru dat, která byla vypočtena pomocí testu dobré shody. Pomocí metodiky Net Promoter Score bylo zjištěno hodnocení podniku respondenty. Hodnocení přineslo výsledek, který je považován za dobrý. Další průzkum ukázal, že převládá celkově kladné hodnocení podniku. Nejvíce zákazníci žádají zpestření nabídky jídel. Naopak pokud se jednalo o respondenty, kteří podnik nenavštěvují, bylo to z důvodu jeho neznalosti. Byly navrženy kroky pro zvýšení spokojenosti zákazníků a přilákání nových.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.