Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Identifikace příležitostí pro vybranou firmu
BROUČKOVÁ, Lucie
Cílem diplomové práce bylo stanovit příležitosti pro vybranou firmu a navrhnout firmě využití zjištěných informací. V praktické části práce byla provedena marketingová situační analýza vybrané firmy, která analyzuje vnější i vnitřní prostředí firmy. Zjištěné poznatky byly shrnuty a vyhodnoceny formou SWOT analýzy. SWOT analýza odkryla silné a slabé stránky podniku, jeho příležitosti a ohrožení. Na závěr byl vypracován návrh na využití zjištěných informací.
Význam jednotlivých složek marketingového mixu
BROUČKOVÁ, Lucie
Cílem bakalářské práce bylo provést zhodnocení současného marketingového mixu ve vybrané firmě a na základě zjištěných informací navrhnout doporučení a případné změny. V teoretické části je obecně charakterizován marketing a následně se práce zabývá marketingovým mixem a jeho nástroji ? tvz. ?4P?. Jedná se o produkt, cenu, distribuci a propagaci. V praktické části je krátce charakterizována vybraná společnost. Dále je práce zaměřena na analýzu jednotlivých složek současného marketingového mixu a doporučení, která byla společnosti navrhnuta.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.