Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Teacher questions supporting communication in the classroom (on the material of ELT)
BRONOVÁ, Pavlína
Diplomová práce se zabývá otázkami učitele ve třídních interakcích ve výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ. Mnoho výzkumů totiž ukazuje, že kvalitní otázky učitele vedou k rozvoji komunikace u žáků v cizojazyčné výuce, zvyšují kvalitu a množství žákova jazyka. Teoretická část práce nejprve představuje postavení angličtiny jako školního předmětu v Rámcovém vzdělávacím programu. Nejrozsáhlejší část práce se zabývá vymezením pojmů třídní komunikace a interakce mezi učitelem a žákem nazývanou v anglicky psané literatuře jako IRE nebo IRF. Práce se zaměřuje na iniciaci ve formě otázky a na základě odborné literatury popisuje typy otázek podle různých typologií a zabývá se tím, které otázky učitele jsou ve třídní interakci nejefektivnější. Praktická část vychází z videonahrávek hodin anglického jazyka na 2. stupni ZŠ. Otázky analyzuje na základě popsané typologie a sleduje, které typy otázek nejvíce rozvíjejí komunikaci ve třídě a které ji naopak limitují.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.