Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Značka destinace jako součást destinační image
BOROVIČKOVÁ, Jitka
Diplomová práce je zaměřena na to, jak je město Plzeň vnímáno jako destinace cestovního ruchu a jak je značka města zapsána v myslích návštěvníků. Tato práce se dále konkrétně zaměřuje na industriální a paměťový cestovní ruch, na které je momentálně zaměřena Strategie cestovního ruchu města Plzně. V úvodní části jsou definovány hlavní pojmy související s definicí a významem značky, budování image značky, ale je zde uvedena i charakteristika industriálního a paměťového turismu. Praktická část práce je založena na dotazníkovém šetření. Hlavním cílem je ukázat povědomí návštěvníku o současné značce města Plzně a jak celkově destinaci vnímají.
Event jako možnost komercializace kultury
BOROVIČKOVÁ, Jitka
Bakalářská práce je zaměřena na to, jaký mají velké kulturní eventy vliv na komercializaci kultury. V případě této práce se bude jednat o kulturní akci Živá ulice, která se pořádá pod záštitou města Plzeň, jakožto součást projektu Plzeň 2015, který navazuje, na již proběhlý projekt Evropské hlavní město kultury. V úvodní části jsou definovány hlavní pojmy související s eventy, kulturou a komercializací. Praktická část práce je založena na dotazníkovém šetření. Hlavním cílem je na vybrané akci ukázat, jaký vliv má pořádání rozsáhlých projektů na vnímání kultury místního obyvatelstva či nerezidentů. Zároveň zda i nyní má celý projekt Evropské hlavní město kultury dopad na rozvoj kultury ve městě.

Viz též: podobná jména autorů
3 Borovičková, Jana
3 Borovičková, Jitka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.