Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie internetového obchodu
Mentlík, Tomáš ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Břečťan, René (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií internetového dárkového obchodu Dobrýkoš.cz. Jedná o dárkový internetový obchod se zaměřením na prodej dárkových košů složených ze zahraničních delikates. Marketingová strategie se opírá o marketingový výzkum a osobní zkušenosti z mého působení v tomto internetovém obchodu. Práce vyhodnocuje dotazník zaměřený na hodnocení produktů a služeb stávajícím zákazníkům, doporučuje marketingovou strategii pro tento projekt a ukazuje reálný postup při realizaci konkrétní reklamní kampaně formou rozhlasové reklamy. Jedná o reklamní kampaň zaměřenou na propagaci nových produktů v nabídce. Závěr doporučuje postup práce se stávajícími zákazníky, práci obchodního oddělení, marketingovou strategii a marketing sociálních sítí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.