Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Stanovení optimální ceny v akčním a běžném prodeji ve spolupráci s Pfanner, spol. s r.o.
Bříštělová, Radka ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Cenová strategie a správně navržená úroveň ceny hraje zásadní úlohu v každém úspěšně vedeném podniku. Zejména pak v současné době, kdy roste citlivost zákazníků nejen na cenu, ale také na aktivity podpory prodeje obecně. Zdá se, že v případě výrobkové kategorie džusů značky Pfanner, kterými se práce zabývala, platí tato skutečnost dvojnásob. Jaký vývoj v oblasti prodejů a ceny zaznamenali hlavní hráči na tomto trhu, je zde zkoumáno na základě sekundárních dat výzkumné agentury MEMRB Retail Services. Vnímání image značky a chování zákazníků pak vychází z výsledků studie TNS AISA. Práce se snaží najít odpovědi zejména na tyto otázky: Může si společnost Pfanner udržet image kvalitní značky a zároveň navýšit dosažené prodeje? Jaká cena může spolu s určitými aktivitami podpory prodeje zajistit společnosti vyšší obrat ale zároveň nepoškodit dlouho budovanou image značky? Jaká je optimální úroveň běžné a akční ceny výrobků Pfanner?
Finanční analýza podniku Olma, a.s.
Bříštělová, Radka ; Bardún, Adam (vedoucí práce) ; Tyll, Ladislav (oponent)
Cílem práce bylo zhodnotit hospodaření společnosti Olma, a.s. na základě údajů a informací z výročních zpráv společnosti za období 2002 - 2006. Celkové finanční zdraví podniku jsem zkoumala na základě metod absolutních i poměrových ukazatelů, bilančních pravidel, ukazatelů rentability, aktivity, likvidity a zadluženosti, dále pak na základě Du Pontova rozkladu, analýzy finanční páky, Altmanovy analýzy, Indexu IN a také srovnání s konkurencí v rámci odvětví.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.