Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv rodičů na pedagogické směřování základní školy
Běhounková, Vendula ; Kitzberger, Jindřich (vedoucí práce) ; Trojan, Václav (oponent)
Diplomová práce se věnuje problematice ovlivňování pedagogického směřování základní školy ze strany rodičů. Klade si za cíl zjistit, jaké mají rodiče v současné době možnosti ovlivnit pedagogické směřování základní školy a jak tyto možnosti využívají. Práce je rozdělena na teoretická východiska a výzkumnou část. V teoretických východiscích práce jsou na základě analýzy textu prezentovány zkušenosti a poznatky, které se k dané problematice vztahují. Teoretická východiska tak podávají přehled toho, jaké faktory mají vliv na pedagogické směřování základní školy a jakou roli mohou v tomto procesu hrát rodiče. Ve výzkumné části práce jsou prezentovány a zhodnoceny výsledky výzkumného šetření, které proběhlo na čtyřech základních školách na Praze 12. Využitou metodou k získání dat byl rozhovor s řediteli těchto základních škol a dotazník pro rodiče žáků. Na základě výsledků výzkumného šetření a zodpovězení výzkumných otázek byla školám, které se do šetření zapojily, navržena doporučení, jejichž zavedení by v praxi mohlo vést ke snadnějšímu zapojení rodičů do procesu ovlivňování pedagogického směřování školy. KLÍČOVÁ SLOVA Základní škola, spolupráce, rodiče, ředitel, žáci, pedagogické směřování, participace, ovlivňování, možnosti, opatření.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.