Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový výzkum spokojenosti klientů se službami konkrétních základen vybrané společnosti
Bílková, Bohuslava ; Flemr, Libor (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti klientů se službami konkrétních základen vybrané společnosti Cíle: Cílem práce je provést marketingový výzkum spokojenosti klientů se službami konkrétních základen vybrané společnosti. Na základě výsledků šetření vytvořit podněty pro zlepšení a zkvalitnění služeb, jež přispějí k posílení spokojenosti zákazníků se službami těchto základen. Metody: V práci bylo využito kvalitativního i kvantitativního výzkumu. Kvantitativní výzkum, jenž byl zaměřen na spokojenost klientů se službami, byl prováděn formou písemného a elektronického dotazování. Kvalitativní výzkum, který sloužil k prohloubení výzkumu, byl proveden formou několika polostrukturovaných rozhovorů s pracovnicí vybrané společnosti. Výsledky: Pro přehledné zpracování výsledků je užito především modifikovaných klasifikačních křížů, dále i tabulek a grafů. Ve vyhodnocení je dále využita i modifikovaná verze diferenční analýzy. Z výsledků vyplývá, že jsou zákazníci konkrétních základen vybrané společnosti se službami poměrně spokojeni. Nejvíce jsou spokojeni s otevírací dobou, dostupností personálu, ochotou a vystupováním obsluhy. Šetřením byla rovněž zjištěna i celá řada nedostatků či rezerv, na které se musí společnost zaměřit a napravit je. Nejméně jsou klienti spokojeni s rozsahem nabízeného sortimentu....

Viz též: podobná jména autorů
14 Bílková, Barbora
1 Bílková, Blanka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.