Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Orientace spotřebitelských soutěží značky Gambrinus
Blažková, Tereza ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Bémová, Radka (oponent)
Cílem této práce je určit potenciál a směr spotřebitelských soutěží pro značku Gambrinus 11° XCLNT u její cílové skupiny a zároveň navrhnout "optimální" spotřebitelskou soutěž, která by dokázala zvýšit povědomí o této značce, zlepšit její image, a tím zvýšit i její prodeje. První část diplomové práce popisuje spotřebitelskou soutěž jako součást marketingové komunikace a odkrývá význam podpory prodeje jako takové. Poté jsou představeny druhy spotřebitelských soutěží a kapitolu uzavírá popis postupu přípravy spotřebitelské soutěže. Čtvrtá kapitola obsahuje nejen zákonnou úpravu soutěží, ale také úpravu stanovenou Kodexem komunikačních agentur (AKA) a Etickým kodexem Iniciativy zodpovědných pivovarů (IZP). V práci nechybí ani teoretické zpracování marketingového výzkumu a postup při jeho realizaci. Teoretickou část uzavírá představení společnosti Plzeňský Prazdroj a samotné značky Gambrinus 11° XCLNT. Praktická část je složena ze sekundárního a primárního výzkumu v podobě online dotazníku, pro jehož vyhodnocení a následnou segmentaci je využit program SPSS. Pro zvolený segment je navržena "optimální spotřebitelská soutěž", jejíž atraktivita je prověřena ve focus group. V závěru je shrnuta vhodnost a úskalí tohoto komunikačního kanálu pro značku Gambrinus 11° XCLNT.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.