Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení účinnosti internetové reklamy
Auterský, Petr ; Hesová, Ivana (vedoucí práce) ; Marek, Marek (oponent)
Diplomová práce Hodnocení účinnosti internetové reklamy analyzuje možnosti propagace firem na internetu a hodnotí účinnost jednotlivých kampaní. Teoretická část zkoumá vybrané reklamní systémy, strategie jejich použití a možnosti aplikace na vybrané subjekty dle zvolené literatury uvedené ve zdrojích práce. V praktické části byl vytvořen elektronický obchod, na kterém byly aplikovány reklamní strategie popsané v teoretické části. Výsledky jsou podrobně popsány a byl vybrán ideální online marketingový mix vyhovující danému internetovému obchodu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.