Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Participace žáků na vytváření obsahu vyučování
Aronová, Petra ; Stará, Jana (vedoucí práce) ; Hejlová, Helena (oponent)
Diplomová práce se věnuje podílení se žáků na vytváření obsahu vyučování. Teoretická část obsahuje informace, které podporují tezi, že je nutné zahrnovat žáky do výběru obsahu vyučování, že tento přístup žákům rozvíjí vzdělanost z hlediska humanizace, liberalizace a demokratizace. Dále se teoretická část zabývá participací žáků na vytváření obsahu vyučování, jež je ukotvena v alternativních pedagogických směrech jako Montessori, Daltonský plán a další. Také nabízí metody a aktivity rozvíjející odpovědnost žáka za vzdělání se a za výběr činnosti při vyučování. V praktické části zkoumá názory žáků, učitelů na participaci žáků na vytváření obsahu vyučování a konfrontuje je s reálným uchopením participace v jednotlivých hodinách.
Participace žáků na vytváření obsahu vyučování
Aronová, Petra ; Hejlová, Helena (oponent) ; Stará, Jana (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje podílení se žáků na vytváření obsahu vyučování. Teoretická část obsahuje informace, které podporují tezi, že je nutné zahrnovat žáky do výběru obsahu vyučování, že tento přístup žákům rozvíjí vzdělanost z hlediska humanizace, liberalizace a demokratizace. Dále se teoretická část zabývá participací žáků na vytváření obsahu vyučování, jež je ukotvena v alternativních pedagogických směrech jako Montessori, Daltonský plán a další. Také nabízí metody a aktivity rozvíjející odpovědnost žáka za vzdělání se a za výběr činnosti při vyučování. V praktické části zkoumá názory žáků, učitelů na participaci žáků na vytváření obsahu vyučování a konfrontuje je s reálným uchopením participace v jednotlivých hodinách.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.