Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing logistického poskytovatele
Soudský, Tomáš ; Vinš, Marek (vedoucí práce) ; Appelfeld, Ervín (oponent)
Práce se zabývá implementací marketingové strategie logistického poskytovatele. Je rozdělena do dvou částí, přičemž první stanovuje teoretický aparát, který je následně použit v praktické části. Použité metody mají charakter strategických vrcholových nástrojů, které jsou následně rozpracovány do nižších taktických a operativních. Práce si klade za cíl zjistit, jakým způsobem by se měl profilovat malý logistický poskytovatel, aby uspěl v tvrdé konkurenci ostatních větších logistických společností. V rámci praktické části je analyzované portfolio služeb společnosti. Analýza slouží jako prostředek pro nastavení procesů v kontextu strategických cílů firmy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.