Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategická analýza podniku
Antonyová, Jana ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Klos, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce je zpracování strategické analýzy v podniku Moravia Lacto a. s. Na základě zjištěných skutečností navrhnout opatření a doporučení pro zlepšení postavení společnosti na trhu.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Moravia Lacto, a. s.
Antonyová, Jana ; Ezrová, Hana (vedoucí práce)
Práce je věnována analýze marketingového mixu aplikovaného na firmu Moravia Lacto, a. s. Cílem práce je charakterizovat podnik a provést analýzu současného stavu jednotlivých nástrojů marketingového mixu, kterými jsou produkt, cena, distribuce a komunikační mix. Následuje zhodnocení vhodnosti jejich užití ve firmě a navržení případných závěrečných doporučení ke zlepšení situace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.