Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Purchase behavior of segment of seniors
Antalíková, Eva ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem práce je zhodnotit, jak vnímá segment starších občanů (seniorů) nabídku produktů na českém trhu a marketingové aktivity českých společností. Práce se zaměřuje na charakteristiku segmentu seniorův a na specifika jeho spotřebního chování. Práce je rozdělena na dva větší celky: teoretickou a praktickou část. Teoretická se věnuje především zhodnocení základných pojmů marketingu a postupů při segmentaci trhu a na faktory, které ji ovlivňují. V práci se vzpomínají některé základné druhy segmentací jako i kritéria, které se při segmentaci trhu využívají. Samostatná kapitola je věnovaná spotřebitelovi samotnému a faktorům, které ovlivňují spotřebitele a jeho nákupní rozhodování. Praktická část je zaměřená konkrétně na specifické vlastnosti českého spotřebitele a na specifika spotřebitele ve vyšším věku. Kapitola je věnovaná nejen statistickým údajům demografického a socioekonomického charakteru, ale i charakteristice seniorů z pohledu sociologického. Závěr práce je věnován analýze kupního chování seniorů vyplývajícího z výsledků dotazníku a vyhodnocení názorů seniorů na marketing a na nabídku produktů na českém trhu.
Marketing and communications strategies of McDonald's
Antalíková, Eva ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Jak může podnik dosáhnout svých cílů na určitém trhu? Jak prodat spotřebiteli svůj produkt? Jak být úspěšným a svou pozici si udržet co možno nejdéle? Na tyto otázky jsem hledala odpovědi ve své práci. Zaměřila jsem se na marketingové a komunikační prostředky, které používá společnost McDonald's, aby si udržela přízeň svých zákazníků a získala další zákazníky na nových trzích.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.