Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace v mezinárodním kros-kulturním prostředí
Anikienko, Valeriya ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na zkoumání vlivu kulturních faktorů na výběr strategie mezinárodní marketingové komunikace, s důrazem na komunikaci v internetovém prostředí. V teoretické části jsem se věnovala popisu možných strategií marketingové komunikace vzhledem ke kulturnímu kontextu a současným světovým trendům. Dále je za pomoci sekundární analýzy dřívějších výzkumů prozkoumána otázka působení kulturních faktorů v internetovém prostředí, konkrétně jejich vliv na design a obsah webových stránek. V praktické části je provedena deskriptivní analýza současných tendencí ve výběru strategií internetové komunikace internacionálních firem ve vybraných segmentech. Práce je rozšířena o výsledky hloubkového rozhovoru s experty v oblasti mezinárodního a digitálního marketingu.
Podnikatelský plán
Anikienko, Valeriya ; Doláková, Helena (vedoucí práce) ; Eysseltová, Sylvie (oponent)
Bakalářská práce na téma "Podnikatelský plán" popisuje jednotlivé kroky, které jsou potřebné podstoupit před otevřením vlastního podniku. Cílem práce je vypracovat podnikatelský plán pro obchod s orientálními lahůdkami a zhodnotit, zda je tento podnikatelský záměr reálný a konkurenceschopný. Bakalářská práce se skládá z části teoretické a praktické. V teoretické části jsou popsány základní pojmy související s podnikáním a vymezeny legislativní aspekty, kterým by měl začínající podnikatel věnovat pozornost. V praktické části je vypracován podnikatelský plán obchodu s orientálními potravinami. Obsahuje popis produktů, analýzu odvětví, marketingový plán a finanční plán s výhledem na prvních 5 let podnikání. Tento projekt může sloužit jako podklad pro řízení podniku, zároveň může být předložen peněžním organizacím při žádosti o finanční podporu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.