Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podpora multikulturní výchovy na současných základních školách.
Andrýsková, Kamila ; Moree, Dana (vedoucí práce) ; Dohnalová, Marie (oponent)
Předložená práce si klade za cíl popsat úroveň multikulturní výchovy na základních školách, roli nestátních neziskových organizací a zjistit, zda mají jejich aktivity vliv na otevřenější postoje žáků vůči cizincům. Vychází při tom z popisu současné situace v České republice a nabízí pohled na mezinárodní koncepty kultury a přístupy k multikulturní výchově.Byla použita metoda kvalitativní kategorizace esejů žáků 9. tříd tří základních škol. Školy se lišily v parametru spolupráce s NNO v oblasti multikulturní výchovy. Z výzkumu vyplynulo, že žáci školy, která spolupracuje s NNO, neprojevují otevřenější postoje vůči cizincům než žáci ostatních škol, ale mají hlubší kognitivní znalosti z oblasti multikulturní výchovy.
Podpora multikulturní výchovy na současných základních školách.
Andrýsková, Kamila ; Moree, Dana (vedoucí práce) ; Dohnalová, Marie (oponent)
Předložená práce si klade za cíl popsat úroveň multikulturní výchovy na základních školách, roli nestátních neziskových organizací a zjistit, zda mají jejich aktivity vliv na otevřenější postoje žáků vůči cizincům. Vychází při tom z popisu současné situace v České republice a nabízí pohled na mezinárodní koncepty kultury a přístupy k multikulturní výchově.Byla použita metoda kvalitativní kategorizace esejů žáků 9. tříd tří základních škol. Školy se lišily v parametru spolupráce s NNO v oblasti multikulturní výchovy. Z výzkumu vyplynulo, že žáci školy, která spolupracuje s NNO, neprojevují otevřenější postoje vůči cizincům než žáci ostatních škol, ale mají hlubší kognitivní znalosti z oblasti multikulturní výchovy.

Viz též: podobná jména autorů
1 Andrýsková, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.