Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Internetový marketing v sociálních médiích
Plšek, Vítězslav ; Andrýsek, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Sociální média představují nový prostor pro marketing, propagaci a získávání zpětné vazby od zákazníka. Práce si klade za cíl zmapovat způsoby využití internetu a sociálních médií v rámci marketingové komunikace napříč širokým spektrem organizací. Získané závěry budou na základě analýzy využity k vytvoření návrhu marketingové komunikace pro společnost zabývající se prodejem specializovaných expedičních světel.
Internetový marketing v sociálních médiích
Plšek, Vítězslav ; Andrýsek, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Sociální média představují nový prostor pro marketing, propagaci a získávání zpětné vazby od zákazníka. Práce si klade za cíl zmapovat způsoby využití internetu a sociálních médií v rámci marketingové komunikace napříč širokým spektrem organizací. Získané závěry budou na základě analýzy využity k vytvoření návrhu marketingové komunikace pro společnost zabývající se prodejem specializovaných expedičních světel.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.