Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Procedural Generation Of Skill Trees In Video Games Using Graph Grammer
Anagnoste, Marius-Alexandru ; Gemrot, Jakub (vedoucí práce) ; Pergel, Martin (oponent)
Tato práce zkoumá možnost procedurálního generování stromů doved- ností, které jsou podobné stromům dovedností v současných videohrách. Ses- tavili jsme data set náhodně vybraných stromů dovedností ze současných videoher z různých herních žánrů a provedli jejich analýzu. Následně jsme navrhli procedurální modely pro generování stromů založené na grafových gramatikách, L-Systémech a náhodném generování, pomocí nichž jsme se pokusili vygenerovat stromy podobných vlastností a složitosti. Bylo zjištěno, že metoda grafových gramatik poskytuje uspokojivé výsledky při srovnání výstupů s existujícími stromy. 1

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.