Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Impact of capitation grant on pupils’ enrollment in Ghana, a case study of selected junior high schools in Wa municipality
Aidoo, Kelly Addo
Tato studie poskytuje hodnocení toho, jak kapitalizační grant ovlivnil zápis žáků do vybraných základních škol v oblasti Wa v Ghaně. V pravém slova smyslu, poskytuje empirickou platformu pro hodnocení toho, jak tato politika přispívá k dosažení MDG II a ústavního práva. Klíčovými vzdělávacími ukazateli, které tvoří základ studia, jsou hrubý počet zápisů na druhý stupeň základní školy, úspěšnost při závěrečných národních zkouškách na druhém stupni základní školy. V průzkumu byly posouzeny názory ředitele školy, učitelů, a dalších zúčastněných stran v oblasti vzdělávání týkající se dopadu politiky kapitačního grantu na zápis žáků do obce. S využitím údajů o úrovni školy v období 200–2012 a průzkumu se (43) respondenty ze 14 vybraných škol, byly zaznamenány otázky demografie zaměstnanců, kapitačním grantu a zápisu žáků, kapitačním grantu a výkony žáků, a kapitačním grantu a jeho výzvy napříč oblasti Wa. Z výsledku studie vyplynulo, že kapitační grant ve skutečnosti vedl ke zvýšení počtu žáků na základních školách. Tato studie také odhaluje, že kapitační grant pomohl překlenout propast mezi dětmi z chudých a dětmi z bohatých rodin. Studie končí závěrem tří klíčových politických sdělení; zvýšení kapitačního grantu by se mělo zaměřit na znevýhodněné skupiny. Jak již bylo zmíněno, pobídky by měly být poskytovány školám s dobrým záznamem o svém průběhu a dokončení, a úsilí by mělo směřovat ke zkrácení řetězce pro poskytování kapitačních grantů. Studie však ukazuje na fakt, že kapitační grant samostatně nemůže dosáhnout dobrých vzdělávacích výsledků, jak je zakotveno v ústavě.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.