Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Význam včasného rozpoznání dyskalkulie
Adamovská, Dita ; Stolařová, Jaroslava (vedoucí práce) ; Počtová, Lenka (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku diagnostiky dyskalkulie, jejímž cílem je upozornit na důsledky pozdního diagnostikování dyskalkulie pro dítě a jeho okolí. Práce obsahuje teoretické informace o dyskalkulii a diagnostice a výukových metodách. Součástí práce je pět případů pozdně diagnostikované dyskalkulie, kazuistika, zhodnocení důsledků pozdní diagnostiky pro dítě a jeho okolí. Práce srovnává rozdíly ve vývoji dítěte s včas a pozdě diagnostikovanou dyskalkulií a nastínila možnosti nápravy. V práci je uveden výzkum respondentů o povědomí o pojmu dyskalkulie a dostupností informovaností o něm a zároveň výzkum četnosti pojmu dyskalkulie versus dyslexie v nedostupnějším současném masmédiu. Záměrem práce je upozornění na nedostatečnou informovanost o tématu dyskalkulie jak u pedagogů, tak u nepedagogické veřejnosti, shrnutí důsledků a nastínění možných zdrojů zlepšení.
Význam včasného rozpoznání dyskalkulie
Adamovská, Dita ; Stolařová, Jaroslava (vedoucí práce) ; Počtová, Lenka (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku diagnostiky dyskalkulie, jejímž cílem je upozornit na důsledky pozdního diagnostikování dyskalkulie pro dítě a jeho okolí. Práce obsahuje teoretické informace o dyskalkulii a diagnostice a výukových metodách. Součástí práce je pět případů pozdně diagnostikované dyskalkulie, kazuistika, zhodnocení důsledků pozdní diagnostiky pro dítě a jeho okolí. Práce srovnává rozdíly ve vývoji dítěte s včas a pozdě diagnostikovanou dyskalkulií a nastínila možnosti nápravy. V práci je uveden výzkum respondentů o povědomí o pojmu dyskalkulie a dostupností informovaností o něm a zároveň výzkum četnosti pojmu dyskalkulie versus dyslexie v nedostupnějším současném masmédiu. Záměrem práce je upozornění na nedostatečnou informovanost o tématu dyskalkulie jak u pedagogů, tak u nepedagogické veřejnosti, shrnutí důsledků a nastínění možných zdrojů zlepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.