Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití celebrit v marketingové komunikaci dámské kosmetiky značky adidas
Adamcová, Kristina ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Chládková, Martina (oponent)
Cílem diplomové práce bylo vyhodnotit vhodnost volby beachvolejbalových reprezentantek Kristýny Kolocové a Markéty Slukové jako nových tváří dámské kosmetiky značky adidas. Po představení značky adidas následuje popis portfolia produktů distribuovaných touto značkou, deskripcí její komunikace a charakteristikou komunikace hlavního konkurenta. Sekundární výzkum připravil potřebné základy pro výzkum primárního charakteru. Prostředkem primárního výzkumu byl dotazník, který byl distribuován 162 respondentům převážně z Vysoké školy ekonomické. Výsledkem bylo zjištění, že Kristýna a Markéta jsou známé asi u poloviny dotázaných a že absence klíčového komunikačního kanálu, televize, měla možný dopad na povědomí o spolupráci s dámskou kosmetikou značky adidas. Doporučením pro příští marketingové kampaně je intenzivnější komunikace prostřednictvím internetu a použití televize jako klíčového komunikačního prostředku.
Vzájemná interakce problematiky body image a médií
Adamcová, Kristina ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Obsahem bakalářské práce je popis vlivu médií na vnímání lidského těla, speciálně u mladých žen. Je zde diskutováno působení jednotlivých druhů médií typu televize, novin, časopisů a nejnověji i internetu. Práce se také zabývá vlivem body image na politiku a vzhled politiků. Dále vztahem mezi body image a tvorbou pro děti, kterou v mnoha směrech ovlivňuje, a tím modeluje další generace. Na základě dotazníků byl proveden výběr nejatraktivnějších osobností, které byly rozděleny do typových skupin. Těch je celkem sedm, jak u mužů, tak žen. Byly dány do souvislosti vybrané nejatraktivnější celebrity a jednotlivé demografické údaje (věk, pohlaví, vzdělání a velikost místa bydliště). Také je zde rozebrán vztah mezi výběrem populární osobnosti a typem pleti, kterou respondent preferoval. Poté následuje analýza, zda si dotazovaní myslí, že jsou mladší lidé atraktivnější než starší a zda si myslí, že dnešní společnost vytváří tlak na lidi, aby byli fyzicky atraktivní. Poslední otázka se týká názoru lidí na prosazování "skutečné krásy" a jako předchozí otázky, i tato byla v souvislosti s vybranými nejpreferovanějšími osobnostmi.

Viz též: podobná jména autorů
14 ADAMCOVÁ, Kateřina
1 Adamcová, Karolína
14 Adamcová, Kateřina
1 Adamcová, Klára
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.