Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Cultural Differences Applied in International Marketing : Cases Of McDonalds and Red Bull
Abdulkerimova, Assiyat ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce)
Hlavním cílem diplomové práce je demonstrovat vliv kultury a kulturních odlišností na mezinárodní marketing. Také ukazuje, jak mezinárodní firmy přistupují k interkulturní problematice. V první části práce se zabývám významem kultury a analyzuji dva modely kulturních dimenzí - model Hofstedeho a Trompenaarse. V další části práce analyzuji mezinárodní aktivity dvou firem - McDonalds´a Red Bull. Výzkum vychází ze sekundárních bibliografických zdrojů a je doplněn o vlastní analýzu a závěry. Pro toto téma jsem se rozhodla vzhledem k tomu, že jej považuji za zajímavé a velmi důležité pro moderní obchod, především pak pro podnikatele, kteří směřují na nové trhy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.