Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
The Present Perfect Tense as a Critical Issue in Teaching of English in the Lower Secondary School Curriculum
ALTMAN, Nela
Tato diplomová práce se zabývá předpřítomným časem jako kritickým místem kurikula 2. stupně základních škol. Předpřítomný čas v anglickém jazyce byl identifikován učiteli jako kritické místo v rámci projektu IPUP KA7 - Inovace přípravy učitelů pro praxi. Tento fakultní projekt zkoumal tzv. kritická místa kurikula a byl založen na akčním výzkumu, který se stal podkladem pro tuto diplomovou práci. V teoretické části diplomová práce nejprve definuje kritická místa obecně a poté konkrétní kritické místo analyzuje z lingvistického a didaktického hlediska. V empirické části se věnuje metodologii výzkumu a stanovuje jeho fáze, které dále realizuje. Součástí empirické části je konfrontace poznatků teoretiků v oblasti výuky předpřítomného času s praxí učitelů a z toho vzniklá doporučení do praxe. Tato doporučení jsou aplikována na modelovou výukovou hodinu, jejímž cílem je navrhnout řešení jak toto kritické místo překonávat.
Předložkové konstrukce příslovečných určení času a místa v češtině a angličtině.
ALTMAN, Nela
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou předložkových konstrukcí příslovečných určení času a místa v češtině a angličtině. Teoretická část se zaměřuje na popis a rozdělení příslovečných určení v obou jazycích s důrazem na příslovečná určení času a místa. Dále popisuje a srovnává předložkové konstrukce a předložky v angličtině i češtině. Praktická část se zabývá rozborem předložkových konstrukcí v díle R. Dahla a na základě srovnání českého překladu s anglickým originálem poukazuje na jejich shody a rozdíly.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.