Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Složení a využití masa ryb
Žilková, Lucie
Diplomová práce „Složení a využití masa ryb“ je zaměřena na úbytek vody během uzení rybích filetů, chemické složení rybí svaloviny, měření barvy a dotazníkové šetření konzumace ryb a rybích výrobků. Pro experimentální část byly použity vzorky ryb sumečka afrického (Clarias gariepinus) ve věku 6-9 měsíců (uzení, chemické složení, měření barvy) a 5-6 let (chemické složení, měření barvy). Uzení probíhalo teplým kouřem u vzorků ryb ve formě filetů s kůží. Úbytek vody v přepočtu na 1 kg rybí svaloviny byl 220 g, tedy 22% ztráta vody. Při chemickém stanovení složení rybí svaloviny, kde byla stanovena sušina, tuk a bílkoviny, byl zjištěn u syrové ryby před uzením obsah sušiny 20-22 %, tuku 1-4 % a bílkovin 16-18 %, po uzení obsah sušiny 27-32 %, tuku 2-7 % a bílkovin 22-25 % (v závislosti na části jatečného těla). Stanovení u chlazené a mražené rybí svaloviny prokázalo u chlazené obsah sušiny 23-34 %, tuku 3-17 % a bílkovin 15-20 %, u mražené obsah sušiny 21-36 %, tuku 1-20 % a bílkovin 14-19 % (v závislosti na druhu svaloviny a části jatečného těla). Měření barvy pomocí spektrofotometru v barevném prostoru CIELab nepřineslo žádný statisticky významný rozdíl při porovnání uzené a syrové ryby, ani při porovnání barvy světlé a tmavé svaloviny v chlazeném i mrazeném stavu. Dotazníkové šetření zjišťovalo konzumaci ryb a rybích výrobků. Počet 200 respondentů uvedl, že ryby konzumuje v rozmezí 1x týdně až 1x měsíčně. O nových výrobcích většina respondentů neslyšela, ale rádi by ochutnali rybí klobásy, šunku nebo tatarák.
Marketingová strategie Českých center v zahraničí
Žilková, Lucie ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Poláček, Bohumil (oponent)
Práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro České centrum Madrid, která je založena na předpokladech vycházejících z dokumentu Strategie činnosti Českých center 2012--2015. V práci jsou uvedeny způsoby, jakými může České centrum Madrid sloužit jako platforma pro prezentaci českých firem na španělském trhu. Jaké formy dalšího externího financování může České centrum využívat pro své projekty. Jak celkově zlepšit marketingovou komunikaci Českého centra Madrid, posílit jeho vztahy s veřejností a celkově jej zviditelnit.
Marketingová strategie výrobku C-NAIL
Žilková, Lucie ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Drdla, Jiří (oponent)
Práce se zabývá návrhem marketingové strategie výrobku C-NAIL firmy MEDIN, a. s. určeného pro osteosyntézu patní kosti. Jedná se o inovativní výrobek, který má být uveden na trh v polovině roku 2012. Marketingová strategie vychází ze strategie, kterou firma MEDIN, a. s. uplatňuje pro své stávající výrobky, a tu následně doplňuje a přizpůsobuje výrobku C-NAIL. Pro dosažení cílů práce je provedena SWOT analýza, analýza konkurence, segmentace trhu a navržen marketingový mix.

Viz též: podobná jména autorů
1 Žilková, Lenka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.