Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza a zefektivnění marketingové komunikace podniku působícího na B2B telekomunikačním trhu
Žigovičová, Veronika ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vlasáková, Michaela (oponent)
Diplomová práce se zaobírá analýzou a následnou optimalizací marketingové komunikace směrem k firemním zákazníkům jednoho z předních českých telekomunikačních operátorů. Cílem práce je analýza stávajícího stavu využívání nástrojů marketingové komunikace, odhalení slabých míst a následná konfrontace s požadavky firemních zákazníků, aby byla nově nastavena komunikace tak, že bude naplňovat očekávání těchto zákazníků. Firemní zákazníci jsou strategicky klíčovým segmentem, jemuž je nutné věnovat zvýšenou pozornost a v němž je nutno získat skutečně stabilní konkurenční výhodu. Jedním z pilířů, jak tohoto dosáhnout je právě nastavení optimálních komunikačních nástrojů.
Zpracování podnikatelského záměru založení anglické mateřské školky
Žigovičová, Veronika ; Zámečník, Petr (vedoucí práce) ; Smrčka, Luboš (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na zanalyzování a zhodnocení realizovatelnosti projektu založení soukromé anglické mateřské školky. Teoretická část se zaobírá formami podnikání, možnostmi financování a také legislativou spojenou s chodem mateřské školky v českém prostředí. V praktické části jsou veškeré tyto poznatky aplikovány právě na tento konkrétní podnikatelský záměr, přičemž je dále věnována pozornost analýze trhu, marketingové strategii a samozřejmě zhodnocení nákladové náročnosti projektu a v návaznosti na to také jeho výnosnosti. Závěrem jsou shrnuty ve SWOT analýze klíčové faktory ovlivňující tento záměr a v případě slabých stránek či hrozeb jsou předloženy návrhy na zlepšení, kterými je možné docílit větší pravděpodobnosti na úspěch a životaschopnost projektu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.