Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing of financial services
Žarnaiová, Martina ; Křížek, Tomáš (vedoucí práce) ; Vacek, Vladislav (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat současnou situaci na českém bankovním trhu z hlediska investování do marketingové komunikace. Efektivnost investování do marketingové komunikace je sledována z hlediska povědomí zkoumaných bank, konkrétně recognition, recall a Top Of Mind. Tato práce se skládá ze tří částí. První část poskytuje teoretický základ a podklady k uskutečnění analýzy. Zahrnuje cíle komunikace na bankovním trhu a způsoby měření těchto cílů. Druhá část, analytická, se zaměřuje na konkrétní problém a na konkrétní banky, které jsou předmětem analýzy. V této části jsou vyslovené hypotézy, které se budu snažit dokázat a v případě opačných výsledků, zdůvodnit proč moje hypotézy byly chybné. Třetí část se zaměřuje na vyslovení závěrů z analýzy a na poskytnutí informací vhodných pro investiční rozhodování v následujících obdobích.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.