Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Návrh marketingového mixu pro systém SMSbrána
Zbořilová, Lucie ; Švrček, Ondřej (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce „Návrh marketingového mixu pro systém SMSbrána“ je definování jednotlivých nástrojů marketingového mixu se zaměřením na marketingovou komunikaci na internetu a jejich využití pro systém SMSbrána. Práce se skládá ze tří oddílů. V první části práce jsou vysvětleny základní pojmy z oblasti marketingového mixu, ze kterých vychází druhá část. V analytické části jsem provedla rozbor a specifikaci produktu, díky čemuž jsem definovala hlavní nedostatky systému. V rámci třetí části jsem navrhla doporučení pro odstranění definovaných nedostatků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.