Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Prototypové ověření modifikace evolučního algoritmu
Švestka, Marek ; Rajnoha, Martin (oponent) ; Šeda, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá evolučními algoritmy s vazbou na problém plánování přistávání letounů na letištích. Cílem práce je vytvořit genetický algoritmus na řešení této úlohy, aplikovat zvolené modifikace od vedoucího práce, výsledky statisticky zpracovat a porovnat. Hledání řešení problému probíhá za pomoci různých selekčních metod, které jsou blíže porovnány a vyhodnoceny. Vstupní data pro konkrétní úlohu jsou použity z Operations research knihovny. Výstupem práce je náhled na evoluční přístup k programování a jeho využití.
Strategie herních systémů
Švestka, Marek ; Tóth, Michal (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Obsahem této práce je reprezentace chování umělé inteligence v počítačových hrách. Cílem bylo najít vhodné metody k její interpretaci. Tato problematika byla vyřešena implementací " map", což jsou n-rozměrné matice nesoucí informace o průběhu dané hry a dochází k jejich časté aktualizaci. V práci bylo použito několik druhů těchto matic a každá slouží k jinému účelu. Dále byl navrhnut způsob, jak se počítačový protivník může vyvíjet během dané partie hry a vytvořen algoritmus, který mu dává představu o prostoru, ve kterém se nachází. Přínosem práce je způsob, jakým lze " napodobit" chování skutečného hráče při hraní konkrétní hry. Řešení by také mohlo býti přínosem pro simulátor vojenských bitev ve skutečném světě.
Prototypové ověření modifikace evolučního algoritmu
Švestka, Marek ; Rajnoha, Martin (oponent) ; Šeda, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá evolučními algoritmy s vazbou na problém plánování přistávání letounů na letištích. Cílem práce je vytvořit genetický algoritmus na řešení této úlohy, aplikovat zvolené modifikace od vedoucího práce, výsledky statisticky zpracovat a porovnat. Hledání řešení problému probíhá za pomoci různých selekčních metod, které jsou blíže porovnány a vyhodnoceny. Vstupní data pro konkrétní úlohu jsou použity z Operations research knihovny. Výstupem práce je náhled na evoluční přístup k programování a jeho využití.
Strategie herních systémů
Švestka, Marek ; Tóth, Michal (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Obsahem této práce je reprezentace chování umělé inteligence v počítačových hrách. Cílem bylo najít vhodné metody k její interpretaci. Tato problematika byla vyřešena implementací " map", což jsou n-rozměrné matice nesoucí informace o průběhu dané hry a dochází k jejich časté aktualizaci. V práci bylo použito několik druhů těchto matic a každá slouží k jinému účelu. Dále byl navrhnut způsob, jak se počítačový protivník může vyvíjet během dané partie hry a vytvořen algoritmus, který mu dává představu o prostoru, ve kterém se nachází. Přínosem práce je způsob, jakým lze " napodobit" chování skutečného hráče při hraní konkrétní hry. Řešení by také mohlo býti přínosem pro simulátor vojenských bitev ve skutečném světě.
Softwarová aplikace pro automatizovanou kontrolu objednaného materiálu podle výrobní dokumentace
Švestka, Marek
Švestka, M. Softwarová aplikace pro automatizovanou kontrolu objednaného ma-teriálu podle výrobní dokumentace. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Práce se zabývá návrhem a implementací aplikace pro kontrolu konstrukčního složení rozváděče.

Viz též: podobná jména autorů
1 Švestka, Michal
5 Švestka, Milan
2 Švestka, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.