|
Analýza nákupního chování spotřebitelů na trhu dermokosmetiky
Kolínská, Aneta ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Švábová, Karolína (oponent)
Diplomová práce se věnuje nákupnímu chování spotřebitelů na trhu dermokosmetiky v České republice se zaměřením na spotřebitele značek Vichy, Bioderma, La Roche-Posay, Eucerin a Avene. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. První část práce je věnována obecným teoretickým poznatkům z oblasti nákupního chování spotřebitelů, kupního rozhodovacího procesu a jeho jednotlivým fázím. Navazuje teoretický podklad týkající se marketingového výzkumu, jeho podstaty a procesu. V praktické části je zmapován trh dermokosmetiky v České republice společně s představením výše zmíněných dermokosmetických značek. Po sekundárním výzkumu následuje stěžejní část práce, kterou je primární výzkum spotřebitelů dermokosmetiky vedený formou dotazování. Ten je následně porovnán s primárním výzkumem lékárenského personálu prodávajícího dermokosmetiku. Poznatky z provedeného výzkumu jsou následně formulovány do praktických doporučení značkám Vichy a La Roche-Posay společnosti L'Oréal.
|
|
Strategie vybrané značky kosmetiky se zaměřením na český trh
Švábová, Karolína ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Nová, Jana (oponent)
Diplomová práce analyzuje strategii značky přírodní biokosmetiky Sanoflore, adaptovanou na český trh. Práce je rozdělena do 3 částí. První dvě části jsou teoretickým základem pro třetí, praktickou část. V první části je definována značka, její prvky, hierarchie, typy a znalost. Druhá část je věnována řízení značky, positioningu a strategiím značky. Třetí část zahrnuje praktickou analýzu strategie značky Sanoflore a návrh změn pro lepší dosahování cílů značky.
|
|
Franchising jako metoda vstupu na trh
Švábová, Karolína ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce)
Předkládaná bakalářská práce se zabývá franchisingem jako metodou vstupu na trh. Je rozdělena do dvou částí. V první - teoretické - popisuje historii, pojmy, definici, zásady a typy franchisingu. Druhá - praktická - se pak soustředí na příklad konkrétní firmy, která expanduje na nové trhy pomocí franchisingu. Je jí firma Yves Rocher. Cílem práce je analyzovat vhodnost franchisingového konceptu na příkladu firmy Yves Rocher.
|