Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing služeb
Šutko, Oleksij ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Bejvl, Lukáš (oponent)
Bakalářská práce se zabývá využitím marketingových nástrojů ve fitness centru Fitness Power. Hlavním cílem bylo na základě zjištěných informací formulovat návrhy a doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků. V rámci teoretických východisek jsou na základně prostudování a porovnání odborné literatury a internetových zdrojů popsány důležité teoretické pojmy, které souvisí s marketingem služeb. V praktické částí bylo zjišťováno využití jednotlivých nástrojů rozšířeného marketingového mixu ve Fitness Power. Důležitou součástí praktické části bylo také zkoumání spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami. Na základě zjištěných informací byly navrhnuty změny a doporučení pro zvýšení kvality poskytovaných služeb.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.