Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Spolupráce veřejného a soukromého sektoru v oblasti stavebnictví
Šuster, Richard ; Tichá, Alena (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu spolupráce veřejného a soukromého sektoru v oblasti stavebnictví. Úvodní část zahrnuje hlavní teoretické pojmy z oblasti veřejného a soukromého sektoru, managementu a týmové spolupráce, stavebnictví a personálního managementu. Dále pak vymezuje teoretické poznatky z oblasti pracovního trhu a vzdělávacího systému SR a jejich přinos pro stavebnictví. V empirické části se práce zaměřuje na analýzu spolupráce jednotlivých sektorů ve stavebnictví a to na základě rozhovorů a pomocí dotazníkového šetření. Závěrečná část práce shrnuje jednotlivá zjištění a věnuje se návrhu doporučení pro zlepšení spolupráce veřejného a soukromého sektoru v oblasti stavebnictví.
Vstup stavebního podniku na nový trh
Šuster, Richard ; Buchalová, Jana (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingové strategie společnosti Realstav Čachtice s.r.o., která se zabývá realizací vnitřních a vnějších omítek, tepelněizolačních systémů, povrchových úprav fasád a potěrů. Cílem této práce je na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu navrhnout marketingovou strategii pro vstup společnosti na stavební trh České republiky.
Spolupráce veřejného a soukromého sektoru v oblasti stavebnictví
Šuster, Richard ; Tichá, Alena (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu spolupráce veřejného a soukromého sektoru v oblasti stavebnictví. Úvodní část zahrnuje hlavní teoretické pojmy z oblasti veřejného a soukromého sektoru, managementu a týmové spolupráce, stavebnictví a personálního managementu. Dále pak vymezuje teoretické poznatky z oblasti pracovního trhu a vzdělávacího systému SR a jejich přinos pro stavebnictví. V empirické části se práce zaměřuje na analýzu spolupráce jednotlivých sektorů ve stavebnictví a to na základě rozhovorů a pomocí dotazníkového šetření. Závěrečná část práce shrnuje jednotlivá zjištění a věnuje se návrhu doporučení pro zlepšení spolupráce veřejného a soukromého sektoru v oblasti stavebnictví.
Vstup stavebního podniku na nový trh
Šuster, Richard ; Buchalová, Jana (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingové strategie společnosti Realstav Čachtice s.r.o., která se zabývá realizací vnitřních a vnějších omítek, tepelněizolačních systémů, povrchových úprav fasád a potěrů. Cílem této práce je na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu navrhnout marketingovou strategii pro vstup společnosti na stavební trh České republiky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.